martedì 1 aprile 2008

salutamu


tranquilli, ca 'sta vota non vi ni cuntu minchiati di cunigghi e arruzzuliamenti 'nta quacchi puttusu.
vi cuntu na para di cosi ca mi capitanu 'nta 'sti iorna.
tantu p'accuminciari, na para di notti fa 'ntisi u primu friscuni di deffinu (iettunu certi friscuni 'sti deffini ca mancu vu putiti immagginari!). minchia, mancu ci crireva! e cchi era cuntentu! mi vineva troppu assai di ridiri. ma siccome che ammeri mia c'eranu 'na zummuliata di cristiani tutti seri seri ca taliavanu i televisori d'i compiuti, m'appa ffari seriu seriu macari iu, ca s'annunca ci accucchiava 'na parti di cretinu di chiddi forti.
appoi...mi pari aieri...di chi stava taliannu u mari supra a turri di unni si...

...carusi...mentri ca scriveva s'avvicinanu 'na para di mmericani; unu era chiddu cchiu mportanti ca cc'è cca...u scienziatu capu, e l'autru era u cumpari sò, chiddu ca ci avi a vuci di fimmina, e m'addumannanu su si puteva sentiri 'na cosa ca s'a 'ntisu na para di voti 'nti sti iorni. e iu...talia cca...senti dda...i minchiati ca ci potti cuntari! ma accussi seriu ca mi pari ca ci crirenu troppu assai e si ni ienu cuntentuni sparti arringraziannu...

cchi stava dicennu... a si...supra a turri di unni si virunu i deffini e....minchiuni! autru che deffini! vitti na balena! ma di chiddi ca cantanu! e chi era bedda...niura niura, ccu sta carina e sta cura ca si muveva lenta lenta! e chi era granni! appoi ccu sti binoculuni ca ci su cca ti pari ca ci poi mentiri na manu d'incoddu! carusi...cu l'ava viduta mai na balena di chissi. su ci pensu ma pozzu figurari comu su l'avissi ora sutta l'occhi. mi pari come a prima vota ca visti u capidogghiu, ca macari ppi chistu aiu arringraziari a me cumpari claudio, ca era ccu iddu ddu iornu. 'sti cosi a mia mi si stampanu 'nto ciriveddu...

ma chi mali nuttati ca mi passai...intantu pessi 'nsaccu di tempu ppi abbissarimi tutti i cosi ca vaiu scrivennu (picchì su mi scrivu i cosi e dopu 'na simana nun ci capisci nuddu nenti, unu chi minchia si scrivi a ffari?). appoi l'autra notti era cca, assittatu beddu beddu ca mi stava liggennu u me libbru, e attacco a sentiri deffini. vabbè. e cchiù deffini. e cchiù deffini ancora. e di chi eranu tutti arreri, m'attruvai ca sinteva deffini a tutti i banni. sautai 'nta l'aria! e ora cchi fazzu! e ci spiu a 'n' amicu me ca c'era cca. e iddu m'addumanna c'ama ffari. e cchi ni sacciu iu c'ama ffari. chi fa stutamu 'sti bummi ca sparamu, fa iddu. 'mbare non tu sacciu diri, fosse si, ci fazzu iu. no! dici n'autru. aspetta. e 'nto frattempu deffini e friscuni e friscuni e deffini. e bummi ca pareva a festa di sant'aita (sant'aituzza bedda...menu male ca ci si tu). s'appa arrisbigghiari macari u tipu ca cumanna i "sbirri dei deffini" (iu e nautri quattru carusi) ppi capiri cchi s'ava ffari. com'è comu non è, appoi s'abbissanu tutti cosi (e ora sapemu tutti c'amaffari su avissi a capitari 'n'autra vota 'na cosa di chisti). intanto a mia mi vinni a lucciola. appoi pi fari chiddu tranquillu m'appa stari assittatu n'autra orata e invece mi vuleva fumari comu minimu 'na para di sigaretti ca mi vineva vogghia di scippare u tavulu ccu tutti i compiuti e abbiaricciddi d'incoddu a quacchirunu.
...anu vogghia a scirviri tutti 'sti leggi tutti 'sti reguli 'sti mericani: su ti capita chistu fai chistu su ti capita st'autra cosa fai chidd'autru...ma quannu si 'nto menzu do mari e c'hai a cchi fari cu 'sti animali, ci su voti ca u sai cchi ci po fari cu tutta sta carta scritta?
ma comunque....
v' abbannunai...mi ni tornu a taliari i me televisori e abbisari i minchiati ca scrissi.
vi vogghiu a tutti cc'a saluti.
vostru cumpari giuvanni
d'o resecc vesse maccus langse, columbia iunivessiti
...new yok

9 commenti:

Anonimo ha detto...

Appostumbare!
Mbare ma u sai chi cciavaffari? Acciavabbiari na friscata a ddi feri. Ca a fera, cu na friscata uo sinni stonna uo agghica a meri chiù ccabbanna...

Mbare, ta pozzu riri na cosa quanto stimu a vista ì l'occhi? A t'avveniri ncraunchiu nto culu mbare, ca mi sta fannu n'addannazza ca abbiassi tuttu cosi nta l'aria...

Cià tirasti na fritografia?
Annunca chiacchiri su, tutti minghiati...

Ciecca ca ti sta arricugghiennu a casa va...

gianf

Anonimo ha detto...

carusi che palle; già c'ho messo mezz'ora per leggere il post di Giovanni, poi ci si mette pure gianfra, che non si capisce una mazza. cambiamo lingua, please?
daria

Anonimo ha detto...

Caro Giovanni, ho provato a leggere. Mi sono "spiasciata" dalle risate. Non ho capito niente!! Allora l'ho stampato per farlo leggere a un meccanico siculo.Non ha capito niente. Non è siculo verace..
L'ultima frase stile striscia la notizia è bellissima!!
un bacio
Mara

Anonimo ha detto...

Massurdo!!
Come non è siculo! Ma certo che lo è. Siculissimo iè.
Certo, filologicamente non sarà perfetto, ma rimane comunque un siculo tardo italianizzato...

E per le dottoresse un po' troppo lavate in Arno, che tornino un po' alle origini... anzi, alle origgini...

fuozzambare!!

Anonimo ha detto...

E comunque, il new yok modello anaffabbeta è veramente grande!
Complimenti all'ammaricani!!

Perché non Columbia Univessity?

giaf

Anonimo ha detto...

No, Gianfrr! per siculo non verace intendevo il mio meccanico, non il nostro siculo in nave, il nuovo ammaricano! come potrei permettermi....
Fuozzumbare??? che significa?bellissimo!!
per me la mail di giovanni è un misto di arabo e indiano...bè l'importante è che vi capiate voi, e che non ci sfottiate alle spalle...a noi della bassa...
Mara

Anonimo ha detto...

E ciao Mara!
Dunque, compare, cioè patrozzo, cioè amico o parente che assiste (attivamente) al battesimo del figlio dell'amico.

Da compare a 'mbare (con aferesi) il passo è breve.

Forza compare! = Fuozzambare!!

Hai ragione, se il meccanico non capisce vuol dire che emigrò tanti e poi tanti anni fa...

Può essere usato biunivocamente in via amichevole e sentimentale, o in via sfottente e latrice di sfida con rissa latente...

A seconda dei casi.

Ciao! giaffrr

Anonimo ha detto...

Ultime per Giovanni, attenzione ascoltoni!!

Air France abbandona il tavolo delle trattative.
I francesi ci schifìano (s c h i f i a n o Mara, non schifano) la compagnia di bandiera e se ne vanno dopo sonora scorreggia...

L'informazione non è trascurabile. L'azienda è nel kaos. L'AD si è dimesso. Si prospetta mossa strategica politica, tendente all'instaurazione di un periodo di funzionale anarchia... Ci metteremo a sparare dalle torri di controllo??

ERGO: non prendere biglietti Alitalia per il ritorno, rischio di farsi lasciare sulle isole in mezzo al mare per mancanza di benzina. O per sciopero improvviso-killer.

Bagagli trafugati e venduti per coprire i debiti aziendali. Acqua nel gasolio degli aeromobili, zucchero nei serbatoi per ripicca. Ruberanno il martello per rompere il vetro dell'uscita di emergenza (come sugli autobus)?...

Okkio!...

Anonimo ha detto...

Ok 'mbare andiamo per gradi. Se ho capito bene: se tu sei fuozzambare e Giovanni l'amico, significa che l'ammaricano ha un figlio segreto! Noo! E io non ne so niente! E magari da una relazione con la biondina della Columbia Univessity!! Gelosa sono!! Son sicula nell'animo iè!
Caro navigante, mentre tu finisci il turno di guardia e quindi ti dico buonanotte, magari è la 4a volta che te lo senti dire, io vado a fare una nuotata.
Fuozzambare!